X
تبلیغات
بازی پارس آنلاین

دختر های چاق!!!

وبلاگی برای خانم هایی که اضافه وزن دارند

سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 20:46

بدون رژیم وزن کم کنید!

سلام دوستان

تا حال دقت کردین با وجود رژیم های متعددی که اراِئه میشه افراد زیادی هستند که پس از کاهش 10 کیلو وزن دوباره به اضافه وزن میرسند آن هم فقط با 1 هفته برگشتن به حالت عادی؟ آیا تابحال دقت کردین که فرآیند کاهش وزن چقدر دردناکه و هر ماه توی یه روز تصمیم میگیری رژیم بگیری و بعد از 2 هفته خسته میشی بدنت اافت میکنه و با قیافه حق به جانب ته دیگ ماکارونی رو میذاری دهنت و میگی : گور بابای رژیم؟

وقتی بدن بیماره چیکار میکنه؟ تب میکنه تا توی دمای بالا ویروس ها کشته بشن

وقتی زخم میشین بدنتون چیکار میکنه؟ خیلی وقتا بدون اینکه حتی متوجه زخم بشین کالک میبنده و خوب میشه

وقتی چیزی برای معده مضره بدن چیکار میکنه؟ محتویات معده رو خالی میکنه

تا به حال به این فکر کردین که بدن برای درست کردن خودش بهترین و هوشمند ترین موجوده. این که ما برای لاغری پیش دکتر میریم یا از مردم کمک میخواهیم مثل این میمونه که با همسرمون به مشکل بربخوریم و برای حل مشکلمون از عمه نود سالمون که زندگی زناشویی موفقی داشته کمک بگیریم! خوب عمه خیلی با تجربه است و همه چیزو در مورد زندگی خودش میدونه اما هیچکس مثل شما و همسرتون نمیتونه به بهبود رابطتتون تنها با صحبت کردن کمک کنه.( این یک مثاله حلاجیش نکنین لطفا)

خوب حالا بدن ما که فوق العاده باهوشه چرا نمیتونه خودش رو به تناسب اندام برسونه؟ مگه وقتی زخم میشه من و شما بهش دستور میدیم که زخم و خوب کنه؟

شاید بهش دارو بدیم و زخمشو ببندیم ولی کار اصلی رو خودش انجام میده.

حالا به یه مثال بهتر شروع میکنم به گفتن قضیه اصلی. بدن برای تولید انرژی غذا دریافت میکنه برای سوزوندنش از چی استفاده میکنه؟ از اکسیژن

اگه اکسیژن دریافت نکنه چیکار میکنه؟ انرژی که نمیتونه بسوزونه رو بصورت ذخیره چربی در اندام های غیر حیاطی مثل ران ها باسن و شکم ذخیره میکنه (بدن اینقدر باهوشه که اونو توی قلب  ذخیره نکنه!) حالا فکر میکنین چرا ورزش کردن لاغر میکنه؟ چون تحرک باعث چی میشه؟ باعث میشه بهتر نفس بکشی یعنی سوخت برسونی به این انرژی ها و سوخته بشن و احساس نشاط بکنین.

ازتون میخوام از امروز هر چقدر دوست دارین غذا بخورین دیگه خودتون رو اذیت نکنین و به خودتون عذاب ندین اما لاغر بشین تنها با درست نفس کشیدن!

شش های ما از قفسه سینه تا سر ناف کشیده شدن. لطفا به شکل زیر توجه کنید :

اما ما اکسیژن رو فقط به اوایل شش وارد میکنیم و هوای آلوده و سمی که مایه ی بسیاری از بیماری هاست رو توی شش های خودمون نگه میداریم!

برای این که بدونید درست نفس می کشید یا نه یک تمرین ساده انجام بدین. بایستید. دست راست را روی سینه و دست چپ را روی شکم بگذارید. حالا نفس عمیق بکشید.

اگر دست چپ بالا رفت شما در موقعیت خوبی قرار دارید اما اگر دست راستتون بالا رفت به شما تبریک میگم خیلی روی شما جواب میده.

انسان وقتی متولد میشه تنفس دیافراگمی رو بلده. به شکم یک نوزاد نگاه کنید. هوا به داخل شکمش میره و خارج میشه.ولی شما فقط تنفس سطحی از سینه میکنید و تعجب میکنید که چرا انرژی بدنتون سوخته نمیشه! خانمای عزیز خوشکلای من ازتون میخوام که تمرینی که میگم رو از امروز شروع کنید و ببینید که دیگه دلتون نمیخواد تنفس از قفسه سینه داشته باشین. حرف منو باور ندارین در مورد تنفس دیافراگمی تحقیق کنید.

مگه همیشه دلت نمیخواسته یه راهی پیدا بشه که هر چی میخوای بخوری اما لاغر بشی؟؟ خوب اینم راهش. بهت قول میدم چون خودم تاثیرش رو دیدم. من خودم عاشق غذام میمیرم واسه غذا و مثل همه ی شما وقتی رژیم میگیرم دلم هوس چرب ترین و پر کالری ترین غذا ها رو میکنه دلم لک میزنه واسه 1 شیرینی خامه ای با شیرقهوه دلم لک میزنه واسه خوردن قرمه سبزی هر چقدر دوس دارم بخورم.و میدونی چیه؟ وقتی خودتو رها کنی کمتر از وقتی که رژیم میگیری غذا میخوری!!

هر روز صبح ، ظهر و شب ایستاده با بدنی صاف با 4 شماره نفس رو از بینی کشیده و اون رو تا 4 شماره توی شکمتون حبس کنید و با 4 شماره خارج کنید. اولش  احساس می کنید نفس کم آوردید. حتی ممکنه سرگیجه بگیرین ولی کاملا طبیعیه. اون دوستایی که خیلی چاق هستن و نفس کشیدن براشون سخته از 4 شماره حبس کردن هوا در شکم صرف نظر کنند. دوستان همین حالا که دارین این مطلب رو میخونید امتحان کنید. انرژی ذخیره شده را آزاد کنید بهتون قول میدم دیگه خمودگی و بی حوصلگی و افسردگی و حتی خیلی از ناراحتی ها و بیماری های تنفسی قلبی و کلیوی از بین میره. امتحانش مجانیه. باور کنید اگر اکسیژن دارو بود و باید از داروخونه تهیه اش میگردید داروی گرونی بود که فقط با نسخه پزشک بهتون میدادن!!!

تنفس شکمی رو کار کنید تا بصورت نا خودآگاه تنفس شکمی داشته باشین. و از سلامت خودتون لذت ببرید. به بدنتون اکسیژن مورد نیاز برای سوزوندن غذایی که خوردین رو بدین.



برچسب‌ها: بدون رژیم لاغر شوید، لاغری بدون رژیم، راحت ترین روش کاهش وزن سالم
دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 14:15

راههای تقویت انگیزه برای لاغر شدن


 

لاغری

 

آیا شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که بعد از مدت کوتاهی از رژیمتان از آن خسته شده و آن را رها می‌کنید برای آنکه انگیزه خود را برای لاغر شدن تقویت کنید، با ما همراه باشید.

 

 

راهکارهایی برای شروع تغذیه صحیح

 

آموزش لازم و مشاوره با متخصص تغذیه و شناخت گروههای غذایی:

 

با مشاوره صحیح، فرد شناخت خوب و درستی از گروههای غذایی پیدا می‌کند و این امر جلوی بسیاری از اشتباهات غذایی را می‌گیرد. شخص می‌آموزد که مثلا وقتی پنیر می‌خورد گروه گوشت را مصرف کرده؛ یا وقتی گردو می‌خورد، سهم چربی را استفاده کرده است. تنها با آموزش و مشاوره صحیح می‌توان به این اطلاعات دست یافت.

 

تفکر درباره تغییرات کاربردی مثبت:

 

وقتی که مسئله شناخت درباره گروههای غذایی پیش می‌آید، فرد یاد می‌گیرد که چه گروههایی سبب چاقی و اضافه وزن می‌شود؛ مثل چربیها و قندها. پس با شناخت خوب و کافی می‌تواند درست تصمیم گیری کند و تغییرات لازم را آگاهانه انجام دهد.

 

آغاز تدریجی:

 

انجام دادن تغییرات باید آهسته و تدریجی باشد و نباید منتظر اتفاقی غیر منتظره در برنامه غذایی باشیم. یکباره تغییر دادن عادتها مشکل است، ولی اگر این تغییرات به آهستگی و بتدریج باشد، ممکن می‌شود؛ مثلا تصمیم بگیریم که ابتدا با تصحیح وعده‌های صبحانه شروع کنیم، یا تصمیم بگیریم ابتدا هفته‌ای نیم کیلو وزنمان را کم کنیم و انتظار هفته‌ای 10 کیلو کاهش وزن نداشته باشیم.

 

آگاهی از گزینه‌های مطلوب در ترکیبات غذایی:

 

با شناخت کافی (در نتیجه شرکت در دوره‌های آموزشی یا مشاوره)، شخص گزینه‌های بهتر و مطلوبتری را براحتی بر می‌گزیند. مثلا از بین کربوهیدرات‌ها، نمونه‌های دیرجذب را انتخاب کند و از بین چربیها روغنهای مایع و غیر اشباع را انتخاب کند.

 

لاغری

 

تقویت انگیزه:

 

استفاده نکردن از برنامه غذایی پیچیده:

 

بعضی‌ از افرادی که آگاهی خوب غذایی ندارند مدام منتظر برنامه غذایی پیچیده و خاصی اند، در صورتی که با توجه به توضیحات داده شده شخص مطلع براحتی سهم خود را از گروههای غذایی یاد می‌گیرد و به این ترتیب براحتی می‌تواند برای تنظیم برنامه غذایی خود درست تصمیم‌گیری کند.

 

در نظر گرفتن اهداف کوتاه مدت:

 

پس از کاهش تدریجی وزن، در نظر گرفتن اهداف کوتاه مدت برای تغذیه صحیح شروعی تدریجی است؛ مثل کاهش وزن تدریجی یا انجام شدن تغییرات کوچک در وعده‌های روزانه.

 

یادداشت کردن تغییرات:

 

این کار را برای افرادی توصیه می‌کنیم که می‌خواهند قند خونشان را هم تنظیم کنند؛ یادداشت کردن تغییرات مثبت و مرور آنها به شخص انرژی مجدد می‌دهد و سبب تشویق او به ادامه راه می‌شود. این مسئله برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز کمک خوبی است.

 

تشویق کردن خود:

 

با مرور یادداشت‌ها، تشویق هم نیاز است. البته به شرطی که این تشویق روی آوردن مجدد به خوراکیها نباشد!

 

پیدا کردن رقیب یا الگوی مقایسه در این راه:

 

این مسئله در ایجاد انگیزه برای شخص بسیار نتیجه بخش است. بنابر این، با توجه به مطالب گفته شده امید است انگیزه‌های کوچکی برای افراد ایجاد شده باشد.


منبع این مطلب سایت بیتوته است. http://www.beytoote.com/sport/andam/atrophy-stimulus.html

فروشگاه :

  1. سریال های امریکایی تا آخرین فصل ارائه شده همراه با زیر نویس
  2. قدیمی ترین و جدیدترین فیلم های امریکایی با کیفیت 720dp و قیمت مناسب
  3. فیلم های ایرانی قدیمی روی dvd قابل پخش روی کامپیوتر
  4. تمام فیلم ها و سریال ها همراه با زیرنویس است
  5. کارتون های خاطره انگیز مانند: گربه سگ ، تام و جری ، هایدی ، بل و سباستین و ...

برای سفارش به آدرس زیر مراجعه کنید خرید تضمینی است و مطمئن


فروشگاه فیلم و سریال و کارتون



دانلود قسمت 2 فصل دوم سریال The Originals - دانلود با لینک مستقیم رایگان - قسمت 2 فصل دوم سریال The Originals

برچسب‌ها: خرید فیلم و سریال، خرید فیلم روی هارد، خرید سریال های امریکایی، خرید جدیدترین فیلم و سریال، خرید فیلم های 2013
سفارش سایت با طراحی ویژه و دامنه ir. با کمترین قیمت

برچسب‌ها: سفارش سایت حرفه ای، سایت حرفه ای ارزان، ارزانترین سایت، سفارش سایت ارزان
سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:59

کوچک کردن پهلو ها و شکم


دوستان عزیزی که از شکم و دور پهلو رنج میبرن در صورتی که سیاتیک ندارن یا مشکل کمری ندارند از این حلقه های کمری بزرگ که داخلش دندونه داره بگیرن و تمرین کنن تا بتونن بزنن بعدشم روزی 15 دقیقه بزنن بعد روزانه زمانش رو بیشتر کنن

ورزش کم هزینه و پر فایده ایه مطمئن باشین که افاقه میکنه. بعد از یک مدت این حلقه براتون سبک میشه در این حالت حلقه های سنگین تر خریداری کنید و ورزش رو ادامه بدین. پهلوها و شکم خودم رو هم همینطوری کوچیک کردم. خیلی خوب جواب میده.

برچسب‌ها: کوچک کردن پهلو و شکم
1 2 3 4 5 ... 16 >>